Even stoppen bij een Outlet

16 oktober 2009 - Watertown, New York, Verenigde Staten

Na de Koreaanse Koffie met koekjes meteen op weg naar de volgende geselecteerde stad op onze zwerftocht door de staat New York, te weten Watertown. De afstand viel op zich mee. Volgens Tommie zouden we er rond drie uur zijn, dus toen we langs een Outlet reden zijn we maar even gestopt en hebben we rondgekeken. De Uggs hadden we snel gevonden, maar ze waren hier niet goedkoper dan elders waar we ze zagen. Gaby maar even ge-SMS-ed of ze ze nog wel wil voor die prijs (natuurlijk!). Vervolgens Nike Store ingedoken op zoek naar een windjack die Berry zo graag wil. Helaas was die er niet. Wel vonden we voor onszelf nog een leuke trainingsbroek. Bij elkaar hadden we ons toch weer anderhalf uur vermaakt voordat we verder reden. We arriveerden rond half vijf in Watertown, waar het weer veel beter was dan het vertrekpunt van vanochtend. Het scheelde zeker 10 graden. Op Weatherchannel zagen we iets later dat er zelfs sneeuw gevallen was in die contreien. We namen een koele duik in het kleine maar fijne zwembad om daarna in Downtown te eten in een alleraardigst restaurant met veel te harde Sander-muziek. Van de bediening kregen we de drankjes gratis omdat we zo lang hadden moeten wachten, wat op zich wel meeviel. Het was wel weer typisch voor de indruk die we totnutoe van de Amerikanen hebben gekregen: "Theyl do everything to enjoy your stay".

1. Marjon:
    17 oktober 2009
    Jaa, shoppen hoort er ook bij natuurlijk. Kan ik ook een bestellinkje doen voor uggs??
    En zijn jullie Ajax al gepasseerd?
  2. Ray & Betty:
    17 oktober 2009
    Hai Marjon, Natuurlijk kan je een order plaatsen voor Uggs, maar wat van belang is: model, hoogte, kleur, en niet te vergeten de maat. De classics (laag) komen ongeveer op 140 dollar.
  3. Marjon:
    18 oktober 2009
    Naah, laat toch maar zitten. Ik heb eigenlijk al pantoffels.
  4. Ray & Betty:
    18 oktober 2009
    Goed zo, ze zien er inderdaad uit als giga beren sloffen en degene die we hier met Uggs zien lopen zijn net beren en ze sloffen ook nog :-)