Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
305

Over ons

Wij zijn R&B, oftewel Ray & Betty.

Het liefst reizen we per auto of camper en overnachten we in B&B's. Een stad bezoeken vinden we even leuk, maar liever trekken we de natuur in. De afwisseling vinden we het leukst. Dan weer aan zee, dan weer in de bergen of - zoals bijvoorbeeld in Andalusie - trekken langs en door de kleine (witte) dorpjes. Hier en daar bezoeken we een kerk, kathedraal, monument of museum, maar net zo lief gaan we wandelen in bos- en/of bergachtig terrein.

Over onze reis

Vaak als we op reis gaan overnachten we in B&B's, maar dit keer is het anders: we gaan tijdens de feestdagen (Kerst en Oud/Nieuw) naar California en hebben hotels/motels geboekt. Misschien wel wat zakelijker en minder leuk, maar het gaat ons voornamelijk om het bezichtigen van de steden San Francisco, Los Angeles, Las Vegas en nog meer de ruige natuur van de National Parks. Naast California zal ook Utah, Nevada en Arizona doorkruist worden. De Grand, Bryce, Sequoia & Kings en Antelope Canyons staan op de todo-list. Volg je ons?

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Portugal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigde Staten, Zweden.